Ben de iki sene önce orda doğum yaptım suni sancı verdiler direk . Ne ebemden pozitif destek gördüm ne başkasından . Yürümek için ağladım kimse yanıma bile gelmedi . Suniyi takıp uzandırdılar ve gittiler. Midem bulanıyor du süni sancı yüzünden kimse gelip bi kap bile getirme teşrifinde bulunmadı. Bebek doğdu direk gösterip götürdüler bi kucağıma bile vermediler . Böyle işte . İnşallah sen orda yaparsan çok güzel kalpli insanlarla karşılaşırsın.