Kızlar 19. Haftadayım. 17 sinde kan vermiştim, alt ast değerlerim yüksek çıktı. 24 ünde doktora gösterince hemen tekrar kan ver bakalım dedi. Tekrar verdim, sonuçları da bugün gösterdim doktora, yükselmişti. Hastaneye yatışımı yaptırdı doktor. O sırada tekrar kan aldılar. Yükselmeye devam ediyor. Doktorun başı çok kalabalıktı, randevusuz sonuç gösterdiğim için çok açıklama yapamadı. Hemen yatış yaptırdı. Yatış yaptığım yerde de doktor değil hemşireler ilgilendi. O yüzden soramadım da. Aranızda bu haftalarda bu durumu yaşayan var mı? Sonuç ne oldu acaba? Biraz stres yaptım. Yatışı kadın doğum polikliniğinde yaptıkları için eşim de kalamadı yanımda, ayrı kalıyoruz diye iyice stres yaptım :(
Değerleri de iliştireyim şuraya
17 sinde alt 91 ast 55 ti
24 ünde alt 164 ast 85
28 inde alt 233 ast 153 çıktı