Benim görümcem yaptı devlette sezeryan 2 gün kaldı ve görümcem odaya gelmeden bebek geldi ve eşi gördü aşağıda soruyorlarmis yukarıya çıkaralım mi yoksa sizin yaninizda mi dursun die görümcem yukarıya çıkmasını istedi görümcem odaya gelesiye orda hemşirelerin takip ettiği oda var oda beklettiler bebeği anne odaya gelince yanına verdiler