Haticesidal Anonim16 bence gebelik var ben ilk test yaptığımda da böyle çıkmıştı ertesi gün ikinciyi yaptım kıpkırmızı çıktı testen teste de değişir
Nigarmoms Anonim16 bende bu ay kitlerle hamile kaldım. Rabbim sana da nasip eder inşallah. T çizgim kopkoyu oldu akıntımda şeffaftı su gibi çok geliyordu.
Anonim16 Nigarmoms Maşallah canım hayırlı olsun 🥰 ay amin hayırlısıyla 🙏. Dün akıntı çok yoğundu testte bekledikçe koyulaştı riske atmadım bende değerlendirdik bakalım 😊
Anonim16 arirangg arirangg vala bende gözlerime inanamadım dokktor büyümez adeti bekle demişti bem şok inş tutar 🙏🙏🙏🙏
Yakut16 Anonim16 degerlendir canım bugün olmuş yumurtalama 3 gün üst üste değerlendir bende geçen hamile kaldım ovulasyon testi ile ama düşük yaptım