Kızlar selammm. Size normal doğum hikayemi anlatmak istedim. Öncelikle henüz suyum ve nişanım gelmeden 37. Haftamda Salı günü kontrole gittiğimde 2 cm açılmam vardı doktorum perşembe tekrar çağırdı gittiğimde 3 cm açılmam vardı. ertesi gün yatışımın yapılması gerektiğine karar verdi doktorum. Cuma günü 9 20 de yatış yaptım hafif suni sancı ile başladık akşama kadar sadece regl sancısı gibi geldi sancılarım o şekilde 5 cm e çıktı açılmam. Bu sırada bebek hareketlensin diye bi serum verildi bebek bayağı baskı yapmaya başladı ama daha fazla açılma olmadı. Akşam oldu herkes doğurdu bi kaldım doğuramayan sonra suni sancı için olan serumu bir tık arttırdılar dakikada 10 damla olacak şekilde ve iğne yaptılar rahmimin gevşemesi içinmiş Adını hatırlamıyorum. Bunlardan sonra sancılar daha sert dayanılmaz hale geldi sağlam ağlatan cinsten ve sancıyı çekerken bi an da bebeğin çıkacağını hissettim doğuruyorum diye bağırmaya başladım 🥲 doktorlar hemşireler geldi hemen baktılar tam açılma dediler beni doğuma aldılar. Doğuma giderken bebek çıkacak diye çok korktum ve sancım devam ediyordu. Çatala çıktım ufak bi kesik atacağını söyledi doktorum kesik attıktan sonra 2. Ikınmamda kafası çıktı 3. de tamamı çıktı toplam da bu olanlar 8 dakika sürdü sadece sonrası dikiş rahim muayenesi felan. Hemşireler biraz salak oluyo dikkat edin doktorunuza her şeyi sorun kontrol etmesini isteyin. Benim suni sancım bebek hareketlensin diye verilen serum yüzünden çok az gelmiş yani suni sancıyı kısmış 2. takılan serum ayrıyeten bebek hareketlensin diye verilen serum çoktan bitmiş olması olması gerekiyordu diye azar yedi hemşire doktordan. Bunlara çok dikkat edin. Doğum yapacak minnoşlar hiç korkmayın hiç bişe hatırlamıyorsunuz zaten anlık olup bitiyor her sancıda bitecek diye kendinize hatırlatma yapmayı unutmayın. Allah yardımcınız olsun 🤗