İyi akşamlar daha önce burada hesabım vardı kızım doğunca happy kidse transfer olmuştum şimdi 2. Bebeğime hamileyim 2 li tarama yaptırdım sonuç iyi çıkmıştı fakat doktorum 3 lü de yapmak istedi 2 li tarama sonucunu detaylı için randevu almaya gittiğimde 2 doktor daha inceledi ultrason ile de baktılar gayet iyi dediler fakat geçen hafta sağlık ocağında kontrolüm vardı hemşire de baktı sonucuma oda 2 li iyi çıkmış 3 lüye gerek yok dedi bende doktorum 3 lü de yapmak istiyor deyince anormal birşey görmüştür o zaman dedi e haliyle içime kurt düşürdü. 1 hamileliğim psikolojik olarak zor geçmişti zaten buda öyle geçsin istemiyorum devlet hastanesine gidiyorum bu arada şuan 18+2 yiz cuma günü gideceğim doktora teşekkür ederim vakit ayırıp okuduğunuz için 🌸