Tabi ki en sağlıklısı normal doğum ama şöyle düşünün herkes sezeryan oluyor kimisi hemen toparlıyor kimisi biraz daha uzun ve farklı bi lohusalık geçirebiliyor benim yakınlarım hep 3-4 günde bilemedinşz 1 haftada ayaklandı bende cuma günü sezeryan olucam sebeplerim kendimce var aslında çocuk makat gelişlide değil farklı sebeplerim var sonuç olarak o çocuk bi şekilde doğuyor önemli olan sizin ve bebeğinizin sağlığı