ilkbebek_ bugün sonunda doğurdum 🥰 gece 2 de suyum geldi acilden giriş yaptık 8 e kadar nts ye bağlı kendi sancımı bekledim ama olmadı açılma da 1 cm di sonra suni sancı verildi başta çok anlamadım ama sonra çok zordu ne yalan söylüyim bağıra bağıra ağlayıp duvarları yumrukladığımı hatırlıyorum 14.20 de nts ye tekrar girdim ve doktor bebeğin kalp atışlarının çok zayıfladığını acil sezeryana alacağını söyledi 1 dk bile geçmeden öyle bir sancı ve ıkınma isteği geldi ki bebeğimin kafası çıktı ya kere daha ıkındım ve kızım doğdu Allah herkese nasip etsin evet çok zor oldu ama iyi ki diyorum hemen ayağa kalktım kızımı emzirdim ameliyat masasına yatmak zorunda kalmadım size en büyük tavsiyem suni sancı verildiğinde yatıp sancıyı beklemeyin evet hareket etmek çok çok zor o sancı girerken ama yürüyün oda da koridorda bol bol nerde olursa ben ilk 5 saat hep yattım çok pişmanım 🤷♀️ Allah size bir avazda doğum nasip eder inşallah