Dusenerler bu gün yaptırdım canım 12+2 haftalığım kendi doktorum ultrasonla baktı sorun yok dedi ultrason sonuçlarıyla kan almaya gönderdi kan verdim 15 gün sonra ultrason sonucu ve kan sonucuna göre konuşucaz radyolojiye de yolladı renkli ultrason için bebeğin haftalığına göre randevu verdiler bana mayısa verdiler bende şaşırdım tekrar doktora gittim mayıs geç değil mi ikili test için dedim o ikili test için değil dedi bende baya şaşırdım normal kontrol gibi olunca 😊