Erkek gördüğüm oldu mu hatırlayamadım ama kız bebek çok gördüm. Özellikle şu Ver elini aşk dizisinde ki Su bebeğe benziyordu. Beyaz tenli tombicik bişey 😍😂 içten içe kız hissedip öyle istiyordum 🙈 çok şükür kızıma hamileyim. 28. Haftadayız. Bana makas/bıçak, yüzük ne yaptılarsa kız çıktı ayrıca 😂 hamileliğin bu süresine kadar tatlıya çok düşmedim. İlk zamanlar gözüm görmesin durumundaydım. Özellikle çok aşerip canımın istediği tatlı/ekşi olmadı. Herşey boş hakkımızda hayırlısı. Anneler hissedermiş Rabbim hakkımızda hayırlı olana bizi razı eylesin, razı olduğumuzu hakkımızda hayırlı eylesin inşallah. 🙏🏻💕