Asdkflf bende 1 ay oldu kullanmaya başlayalı sonra gebe oldugumu öğrendim hemen Dr a gittim ama ben cesaret edemedim çünkü çok iyi geldi 3 defa kayıp yaşadım 2 defa tupbebek yaptım tutmadı 7 aydır olmuyordu ki ilaçtan sonra oldu çok stresliyim Dr stres ilaçtan daha çok etkiler bebeği dedi eğer kendine güvenmiyorsan bırakma sakın diye B grubu bir ilacmis diğerlerine göre daha az risksiz ama korkuyorum yinede söz ne zamandır kullanıyorsunuz merak ettim 🙏