GizemYigitt Merhaba kızlar, bir haftalık hamileyim. Bebeğin tutunma döneminde nasıl besleniyorsunuz. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Yagmurben GizemYigitt canım o bir haftalık değildir. Son adet tarihinin ilk gününden hesap ederek bebeğin haftasını hesaplıyorsun. Çok yeşil çay maydanoz tarzı şeyler tüketme onun dışında sütünü yoğurtunu muzunu cevizini eksik etme gelişimi açısından önemli besinler ☺️ bende 2 hafta önce öğrendim . Diyetisyenim bunları söylemişti ☺️
mommytobe_ GizemYigitt ilk uc ay bebek sizin var olan depolarinizdan beslenir. Siz ani hareket etmemeye calisin fazla egilmeyin yukardan bisey almaya calismayin ve en onemlisi agir kaldirmayin. Bos oldugunuz zamanlarda da bacaklarinizi yukari kaldirin. 12 haftadan sonra yiyip ictiklerinize cok dikkat etmeniz gerekiyor. Bide multivitamin kullanmaya baslayabilirsiniz simdiden
GizemYigitt Yagmurben bende bugün öğrendm ama henüz bt hcg 290 da haftaya ultrasonla bakılacak o zaman net öğrenirim ne kadarlık olduğumu. Çok heyecanlı bir süreç. Seninde hayırlısı olsun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allahm🙏🏻
Yagmurben GizemYigitt amin inşallah 🙏🏻 zaten doktorda sana son adet tarihinin ilk gününü soracak ☺️ ona göre belirliyorsun haftasını ☺️
Yagmurben GizemYigitt Hcg 2 günde bir artıp 2 katına çıkar.. 1500 cıvarını bulunca kese gözükür ama kalp atışı henüz duyulmayabilir ☺️