Arkadaşlar merhaba 28 haftalık hamileyim şeker yüklemesi yaptılar fakat yüksek çıktı 10 gün sonra tekrar yapacaklar eğer yüksek olursa endokrine yönlendirecez dedi doktor diyet yapmam gerektiğini söyledi başına gelipte diyet yapan varmı nelere dikkat ettiniz 🥺