Mervekara5 çok az görünüyor bence biraz daha bekle bende ilk test yaptim adetimi 3 gün gecmisti erken gebelik testinde çıkmadı sonra 1 hafta sonra mide bulantim sirt agrim kasık agrim bide bas agrim oldu reglim gecikince midem bulanmazdi sirtimda agrimazdi hiç bi abla umutlandirmak gibi olmasin ama tekrar dene dedi eczaneye en iyi erken gebelik testini istiyorum dedim😅 bingo geç döllenme olmuş onda bile silik cizgi çıktı cok koyulasmadi sonra hemen doktora gittim keseyi zor gördü o yüzden bekle 2 gün daha bence canim
Bu arada pcos hastasiyim adetimin sağ solu belli olmuyordu