Mirayhilal1 Selamlar bugün kontrolde 2cm açıklık var dedi doktor sancilarim var özellikle bacak ağrısı çekiyorum. 2cm açıklık sonrasında Doğum ne zaman olur sizlerde nasıl oldu.
Prenses34_annesi Mirayhilal1 doğum yapalı hemen hemen 26 gün oldu kontrol diye gittim 2 cm açıklığım vardı doktorum ertesi gün doğuma çağırmıştı 38+6 haftalıktım cnm🥰
Mirayhilal1 Prenses34_annesi aaa hemen doğum oldu demek :) bende sancılar aşırı düzensiz yarin olmaz diye düşünüyorum 😊
Prenses34_annesi Mirayhilal1 benim de Nst de sola doğru yatıyoruz ya sancı çıkmadı ebe sağa döndürdü sancı çıktı bende anlamamıştım o zaman 😅
Mirayhilal1 Prenses34_annesi bebişin konumundan dolayi farklılık gösteriyor olabilir benim nst de sancı çıktı dün ama gece hiç sancim olmadı:)
Linabebek1 37+4 2 gündür 1 cm açıklık ile bekliyorum nst sancı çıkmadı bebek kanalda çok aşağıda dedi doktor her an gelebilir dedi bacak ağrısı düzensiz sancı ile bekliyorum gelen giden yok 🤭
Prenses34_annesi Mirayhilal1 aynen olabilir benim o haftalarda çok böyle kasıklarım ağrıyordu dedim zaten hissediyordum yakın olduğunu insan hissedermis 🥰
Mirayhilal1 Prenses34_annesi bende dün aynısını esime dedim cumaya kalmaz gelir pazartesi gece çektiğim sancı çok farklıydı insan hissediyor 😊😊
Mirayhilal1 Linabebek1 ahahha 😅😅 aynı şeyleri yaşıyoruz şuan dün açıklık var dendiginden beri aileler telefon başında bekliyor ben evde Müge anlı izliyorum 😅😅😅
Linabebek1 Mirayhilal1 bende öyle bunaldım bi dışarı çıkım diyorum annem bırakmıyor sokaklarda mı doğurcan diyor wc gidiyorum kapıda bekliyor Allahım bi doğursaydık 🤣