Caglafalan Babak- benim sadece kasık ağrısı şikayetim vardı regli olacakta olamıyormuş gibiydim. Zaten 2 gün geçti regli test yaptım hemen çift çizgi çıktı.
duygukrd Babak- benim normal de regıla yakın göğsüm şişerdi gebelikte şişmedi yeme isteğim fazlalaşmıştı artı sol bacağım çok aşırı ağrıyordu
duygukrd Babak- herkeste bir olmuyor ne yazık ki sabırla beklemek çok zor bende çok araştırdım o kadar yorum okudum bulantı baş dönme göğüs ağrısı yoktu yoktur dedim ama varmış belirti olmaması yok demek değil eğer yoksa sakın üzülme canım
pembemor25 Babak- adet olacak gibi kasıklarım ağrıdı 1 hafta boyunca ama adet olmadım ve göğüslerim ağrıyordu ben testi de geç yaptım varsa geç öğreneyim diye direk kan verip öğrendim
MelodyFairy Caglafalan ya benimde kasıklarım garip sanki böyle ağrıyo gibi de ama ağrımıyo gibi de ağırlık var gibi. Regle daha 6 gün var 🤔 yarın kan vericem gebelik var mıdır?
Kubra00111 Caglafalan adetime 2 gün kaldı kasıklarım da ağrı var enfeksiyon için fitil kullanıyorum ama adet ağrısı mı enfeksiyon mu ayırt edemiyorum cuma günü Dr gidicem
Dyg_16 Ben de aynı durumdayım. 3 gün önce çok hafif kanama geldi sanırım yerleşme kanaması. O günden beri de kasıkların ağrıyor. Sanki regl olcam da ama olmuyor gibi. Bir de belim ağrıyor. Adetim hep düzenlidir adetim de gecikti 1gün.
Dyg_16 MelodyFairy daha önce 2 kimyasal gebeliğim oldu. Biraz daha bekleyip öyle yapacağım. İnsan çok umutlanıyor olmayınca da dünyası yıkılıyor.
Dolphin16 Adet günüm gecikmişti adet olacakmış gibi kasıklarım ağrıdı adetim bi hafta geçti test yaptım pozitif çıkmıştı
Babak- pembemor25 benim şuanda göğüslerim sızlıyor kasıkalrım ağrıyor arada hasta olcakmışım gibi bugunde hasta olmam gerekiyordu ne zaman test yapmalıyım bende sonra yapmak istiyorum test eğer varsa kesin biliyim diye çok ümitliyim bu de
pembemor25 Babak- benim 10 gün falan gecikmişti öyle kan vermiştim bence acele etmeyin en azından 4-5 gün geciksin direk kan verin 😊
Babak- pembemor25 kaç aylık oldunuz dua edin inşallah benimde pozitif çıkar sonucum yaptığım zaman 🥰rabbim sağlıcakla kucağınıza aldırsın inşallah
Caglafalan Kubra00111 adetinize 2 gün varsa erken gebelik testi yapabilirsiniz evde. Erken olanda gösteriyor sonucu