fundadncc Merhaba annelerr biz cinsiyeti daha öğrenmedik yarın 8 haftalık oluyoruz ama öğrenenlerin cinsiyetlerini merak ediyorum acaba kız mı erkek senesi mi olacak 🤭
Pnr_KMRC1 fundadncc etrafımda kim varsa hepsi erkek benimde bebeğim erkek bence bu sene erkek senesi ☺️ benimde hislerim erkek bebek yönündeydi hislerim kuvvetliymiş🌸 rabbim sizinde gönlünüze göre versin inş🤲
mucizelerimuhb fundadncc İlk oğlumda çok tatlı aşeriyordum bide soslu yemekler ve et yiyemiyordum tavuk ve kırmızı et. Bunda tam tersi ekşi aserdim et yiyordum kızdır heralde dedim ama oda erkek💙🥰
Eda_okur0110 Yani daha doğrusu bende hala cinsiyet bilmiyorum ama içimden kız geçiyor ve çoğunluk hep kız duydum
fundadncc Eda_okur0110 benim 10 aylık bir kızım var bu sefer ki hamilelik belirtilerim biraz farklı olduğu için erkek hissediyorum ben 🙈 Önceliğimiz tabiki sağlık ama bir de oğlum olsun isterim yalan yok 🙊
fundadncc aalparslanaselll kızımda çok bulantım oluyodu ekşi ve tuzlu yiyordum hiç halim olmuyodu bu sefer sadece tatlı şeyler çekiyor canım ve dahaca öyle aşırı bi bulantı olmadı kusmadım hatta küçük bebeğim olmasına rağmen daha rahatım 🙏🏻
Caglafalan Pnr_KMRC1 benimde çevremdeki herkesin kız benimde kız aslında bu seneye değilde gebe kalınan aya göre değişiyormuş sanırım.
Pnr_KMRC1 Caglafalan bu sene derken ben 2022 de hamile kaldım son adet tarihim 25 kasımdı Zaten bir ay sonra yeni yıla girdik ☺️
Caglafalan Pnr_KMRC1 bende 2022 de hamile kaldım. Diyorum ya seneye göre değil aya göre değişiyormuş diye kız senesi erkek senesi diye bir durum yok yani çevreye göre değerlendiriyor herkes uydurma bi teori sadece:)
fundadncc mucizelerimuhb evet aslında belirtiler farklı olsa da bazen yanıltabiliyor hayırlısı olsun inşallah 🥰