Benim de 4 lü tarama testimde afp hormonu fazla çıkmış aradılar hastaneden çağırdılar çocuğun omurgasın yada bağırsaklarında bişey olabilir dedi doktor baktı bişey görmeedi başka doktora gittim oda yok dedi ama yine de perinotolojiye yönlerdi balona gelen var mı