Caglafalan Minikmucizemiz_ çok normal bende aynı şikayetleri yaşıyorum doktorum RENNİE DUO isimli şurup verdi yanmaları anında bıçak gibi kesiyor. Sende doktoruna danışıp kullanabilirsin canım bi sakıncası yok:)
Caglafalan Minikmucizemiz_ bebek büyüdükçe mideye baskı yapıyormuş mide kapakçığı tam kapanmıyormuş birde saç çıkardığı için diyenlerde var tabi ama doktor midenin yukarı doğru çıkmasına bağlıyor.