Kızlar adet oluyormuş gibi vajinamda ve belimde ağrı var, nişanım falan gelmemişti su falan da yok ama bebeğim kanaldaydı. Ikınma isteği gibi bi şey de henüz yok.Acaba bu doğum ağrısı mı bilenler bi yardımcı olsun boş yere korkutmak istemiyorum kendimi.