Hshdjdhdj canım benim 10.gün negatifti. 15 gün sabah ilk idrarla silik çıktı. Biraz daha bekle. Belkide adetin düzensiz olduğu içindir, çok da umutlanma ama inşallah vardır. Benim o ay ilişkim çok olmadı 2-3 belki amcadır. 10gün negatif çıkınca yoktur dedim o ay umutsuzdum, 2-3 tane de tarlusal içtim adetim bari sökülsün diye. Sonra eşimin ısrarı üzerine yaptım nasıl olsa yok modundaydım ama çıktı. 31 haftalık oldum. Rabbim sana ve senin gibi bekleyen herkese nasip etsin en hayırlısından inşallah