civcivim- Herkese selam 🐣 16 haftalık gebeyim, sürekli mide gazım oluyor. Maden suyu içmeden rahatlayamıyorum. Sizce içilmesinin bir zararı var mıdır
2aslan_annesi07 civcivim- doktorlar öneriyor canım içilebilir magnezyum açısından da zengin bende arada iciyorum
Burnumageliyoduslkmsn civcivim- aksine faydası var benim doktorum her gün iç dedi kemik erimesini önlüyor bel ağrılarını azaltıyor cidden faydasını gördüm
TTtutku civcivim- soda feğil maden suyu. Maden suyu çok faydalı ama soda zararlı ikisi farklı şeyler fikkat et maden suyu yazsın şişede iç magnezyum kalsiyum çok iyi yani
Bet1 civcivim- magnezyum olduğu için aksine öneriyorlar ama sade maden suyunu meyveliler değil. Keşke bende icebilsem ama hiç sevmiyorum
Gamze-gmz civcivim- gunde 1 tane öneriliyor magnezyum mineral açısından. ama sey duymustum surekli aymi maden suyu yerine farkli farkli için. çünkü birinde magnezyum fazlaysa digerinse mineral fazla denegeli olur demislerdi. bende sade soda hiç sevmiyorum içemiyorum keske icsem