Yakut16 iki ay sonra tekrar hamile kaldım . Her kadın bunu yaşarmış aslında ama regl gecikmesi zannedebilirmis. Biz tabi duramadigimiz icin test yapıyoruz pozitif çıkıyor sonrasında kimyasal oluyor . Ama kimyasal gebelikten sonra sağlıklı gebelik ihtimali çok çok yüksek . İnşallah istediğin vakitte olur seninde 🤗