Gonuel49 aslında merk etmek çok zor ama Türkiye’de ki doktorların erken tahmin yapması da kötü 11.haftada erkek gbi dedi 13 de önce kiz yok yok erkek dedi bugün farklı bir doktora goruneyim dedim kiz gbi dedi bende bu gibilerden çok sıkıldım bir heyecani kalmıyor insanın kafası karışıyor belkide en iyisi 20. Haftayi beklemektir