Busel yok canım zaten beni baz alarak söylediniz demedim 😊 ilk hamileliğimde ben de yaptırmamıştım, bulunduğum şehirde hastaneye dahi zor gidiyordum çünkü o zamanlar. Ama şimdi içimde Bi kuşku oldu nedense yaptırdım, doktorum da yaptırmamı uygun görmüştü. Yüksek de çıktı. böyle durumlarda insan ister istemez kötü olan senaryoları da düşünüyor. Hepimiz sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🙏