Busel valla bende de hiç belirti yoktu, ailemde de şeker hastalığı ile ilgili sıkıntısı olan kimse yok, ama bende çıktı maalesef. O yüzden iyiki yaptırmışım diyorum. Ha düşüremedim o ayrı tabi de. Şeker yüklemesinde sınırın biraz üstünde olan değerim evde daha da yüksek çıkıyor