beyzacmvrc Bugün yaptırdım şeker yüklemesini. Çarşamba gittiğimde açlık kan vermiştim zaten..Cumaya gün verdi. Bugün aç karnına içecekle beraber gittim. İçecekten sonra 2 kere kan verdim.. içecek çok tatlı olduğu için biraz bulantı yaptı. Beklemek sıkıcı olan şükür onun haricinde sıkıntı yaşamadım. Ama tek gitmemek en iyisiymis. İyi ki eşimle gitmişim.