Busraulkerr Meraba arkadaşlar size sorum olacak anne karnında bebeğinin gelişimi 2-3 hafta önden gidip erken doğum yapan oldumu mesela son adet tarihinize göre 31 haftalıksınız bebeğiniz ultrasonda 33 haftalık gözüküyor 7 hafta sonra doğum yapan oldu mu? Doğumu erken olan?
Deryasin Busraulkerr Bende çok merak ediyorum. Benimkide 34 haftalık ama 37 gözüküyor. Ne zaman doğurdan ben :)
biiiidamla Busraulkerr bebeğin gelişiminin önde olmasıyla erken doğum olmuyır canım ilk gebeliğimde de bebeğim hep ilerideydi şuanda aynı 2-3 hafta önde ama bu tek basınA erken doğumu tetiklemez
Songulkip95 Benim kiz iki hafta önden gidiyor 39 +2 yiz gelmeye niyeti yok anlicaniz iri olması erken gelmesi demek olmuyor hala belirti yok🙄