elanur10 merhaba evet kullandım… maalesef kanamam oldu 2 hafta boyunca haftada 3 kez vuruldum. Hala ara sıra kasık ağrılarım oluyor. Progeston fitil de kullanmaya devam ediyorum. İğnesini de kullanmıştım transferden önce başladık 9. Haftada bıraktık.