Aturkk GamzeDmrkrn Her kadın farklıdır kimisi ilk birleşmede hamile kalır kimisi 1-2 sene sonra ben geç hamile kalıyorum 1 sene sonra hamile kaldım
Dolphin16 Kişiden kişiye değişir ama korunmalı oğluma kaldım 😀 şimdi 6 sene sonra bu ay ilk defa korunmasız ilişkimiz oldu bebek düşündüğümüz için. Hayırlısı olsun nasip kısmet olursa oda gelicek zamanı biliyordur zaten. Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲
Agg0207 GamzeDmrkrn hemen hamile kaldım hatta daha afedersin içime boşalmadan sürtünmeden hamile kaldım kısmet canım
Sevval0308 GamzeDmrkrn bıraktığım ay oldu elhamdülillah. Rabbim bu yolda kimseyi bekletmesin Hamdunsenalar olsun 🥹🤎
Thebest_01 Ilk ay oldu pcos um da var üstelik ama malesef kimyasal gebelikmis. Hakkımızda hayırlısı olsun.
Aysegul17 GamzeDmrkrn ben vajinusmustum 5 sene sonra iyileşince hiç korunmadım etrafımdaki herkes zaten 5 6 sürüyo hemen tutmuyo dediler eşimede aynı şey söylenmiş korunmadık ilk aydan oldu.daha ben ilişkiye alışmadan hamile kaldım hayırlısı böyleymiş
Rabia_91 7 buçuk yıl korunduk. Çocuk yapmaya karar verdiğimiz ilk deneme de bizi geri çevirmedi miniğim 🥰 Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin, isteyen herkesin elini boş bırakmasın 🙏
esiaks 3 yıl bebek düşünmedik. Korunmayı bıraktıktan sonra 2. Ayımda hamile kaldım çok şükür 🙏🏻 Hatta 3. evlilik yıl dönümümüzde hamile olduğumu öğrendim :)
Yagmurben GamzeDmrkrn ben ilk ay kalamadım. O süre zarfında folik asite başladım korunmayı bıraktıktan sonra. 2. Ayımda hamile kaldım rabbime şükürler olsun 🧿 onunda etkisi vardır diye düşünüyorum. ☺️
Hamileler GamzeDmrkrn evleneli 5 ay oldu korunmasız hamile kaldım suan 4 haftalık gebeyim rabbim olmayanlara versin insaşlh 🙏