Kızlar rahim filmi sonrası emar çekindim onun sonucu da çıktı. Doktor doğuştan tek tüpün gelişmemiş iki yumurtalık sağlıklı rahim büyüklüğü de normal sayılır dedi. Eşimde de sperm hareketsizligi çıktı oda prooxed plus kullanıyor. Doktor rahim filmi etkisiyle bir kaç ay daha deneyin olmazsa aşılama deneriz dedi. Tavsiyeniz ve tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim dua bekliyorum inşallah isteyen herkese ve banada annelik nasip olur tez vakitte 🤲⚘