Arkadaşlar benim 5.ci gün embriyosuydu dayanamadım 6. Cı günü test yaptım silik çizgiyi gördüm kan verdim 13.33 çıktı pozitif olarak sonra 2 sonra tekrar 24.99 a yükseldi dün tekrar verdim 20 ye düşmüş doktor yarın tekrar vermemi istedi net konuşabilmek için sizce varımdır ilk defa pozitifi gördüm Rabbim inşallah devam ettirir