Ayy benim olayım çok sacmalastı dr u tam 37 bitimine ikna etmiştim sonra dayanamıyorum artık falan diyince ay yok o zaman öyle dayanamıyorum falan dedi 39 da alacam dedi eve geldim tekrar mesaj da attım cevap vermedi bende bi an önce doğurup evime gecmek istiyorum o 1 hafta da bebeğin çok kilo alacagına ihtimal vermediğim için diretiyorum sonuçta net bi tarihte vermiyor devlet hastanesi drları hep bi gıcık bencee