Kızlar belimde ağrı var bı sure sonra kasıklarıma da adet olacakmışım gibi ağrı giriyo. 35+2 deyiz. Nişan veya su vs gelmedi. Dün nstye girdim sancılar 23 le başladı bi ara 50 yi gördü. Normal dediler. Ama bugün adet olacakmışım gibi ağrı var. Sizce bu sancılar normalmi