Esoo0698 15 haftalık olucsm kızlar. İçimde bi şişlik sanki yediğimi sindirememişim gibi bi his ağırlık yapıyor. Sizdede varmı bu durum ne fayda etti ? Bide başım çok dönüyor resmen dünya dönüyor 😵💫
Novamomy Esoo0698 maden suyu içerseniz hem hazımsızlık olarak rahatlatır hem de tansiyonunuz düşükse dengeler geçmiş olsun 🙏🏻