krdelen41 qnsmLk doğumdan 2 gün sonra başım öyle bi ağrımaya başladıki yataktan kalkınca beynim içime çöküyodu sanki. Hep parol içtim aradada sade nescafe içtim bikaç güne geçti çok şükür