Bana da geçen hafta aynısı söylendi. Hatta su fazla ama bebek küçük genetik test önerdi perinatolog. Şeker testi mikrop testi vs yaptırdım bir sorun çıkmadı. Doktorum stres yeme içme değişikliğine bağlı olabilir dedi, yediklerine dikkat et 2 hafta sonra bakalım dedi. İkili üçlü test yaptırmadım bu yüzden genetik teste gerek görmedim. Zaten detaylıda herşey iyiydi sonra kontrol muayenesinde suyu fazla çıktı