senaacik Merhaba kızlar doktorum beni 12. haftada ikili taramaya çağırmıştı ama ben bazı nedenlerden gidemedim şu an 14+4 teyim hastaneye gitsem ikili yaptırabilir miyim yoksa üçlüyü mü bekleyeyim