Haticeozturk [bilinmeyen] kan uyuşmazlığı var belli bir haftada bakılık ona belki o haftayı bekliyordur ama test yapılması gerekir aslinda
Haticeozturk [bilinmeyen] ya doktorda nasıl döktürmüş kısaca özet gecememismi bilgilendirmesi gerekiyor
Derya341986 [bilinmeyen] bizimde öyle cnm alakası yok korkma bir test var 11 hafta 28 hafta iki kere yapılıyor test negatif çıkınca sorun yok pozitif çıkınca da izlemeye alıyorlar ve kanaman olursa iğne yapıyorlar kan uyuşmazlığı iğnesi bana yapmışlardı kanamam olduğunda
Kardii Sakat değilde eşimin kuzeni doğum yaptı kan uyuşmazlığından dolayı çocukta sarılık çıktı ve 2 günde bi kontrole gitmek zorunda gözetim altında tutuyolar yüksek çıkarsa yatırıyolar hastaneye bugün yine kontrole gidecek
Mela [bilinmeyen] şu ağzının bozukluğuna bir bak ... O nasıl cümleler. Yaşına ve yetişme tarzına veriyorum umarım iyi bir anne olursun