Selin22 başkasına olunca insan sanki daha üretici oluyor kızım ilkim Nil Buda İdil Ela olacak gibime geliyor içime de sindi bakalım 🥰 biz eylülde nikah kıydık düğün de Eylül ilk kızımda da Eylül de doğdu 3 Eylül son doğum tarihim gözüküyor eylülde olursa Buda bi Eylül de hakkediyoruz bence eğer Ağustos olursa İdil Ela Eylülde olursa Eylül Ela düşünmeye başladım 🙈