Sabah şiddetli bir vücut ağrısıyla uyandım. Tüm kemiklerim eklemlerim kaslarım dökülüyor ağrıyor kırılıyor resmen. Boğazlarım iltihaplanmış. Benim genelde çok ağır geçer hastanelik olurdum serumlarla iğnelerle antibiyotiklerle 2 haftada zor kendime gelirdim. Gebeliğimde de en çok korktuğun şey buydu😔 17 haftalık hamileyim. Akşama kadar zor dayandım gündüz ıhlamur içtim, 1 saat önce falan parol içtim. Ama parol falan etkilemez beni kendimi biliyorum 😔 en son böyle hasta olduğumda 1 hafta hastanede yatmıştım. Şimdi gebelikten dolayı bir şey de kullanamıyorum nasıl iyileşicem😔😔😔