yagizegemom ilkinde direndim Başardım 🤣 ikinci de ikiz oğlan olunca hepten bastırıyor ama direnişe devam 🤣🤣 valla aylardır neler çekiyorum. Kusmak , aşırı kilo artışı, yorgunluk, halsizlik. Sonra gidip te istemediğim ismi koyamazsın dedim. Başarırız ya.. Kadınlar neler başarır 💪🏻💪🏻💪🏻