Gnl01 Kızlar ne yersem yiyim ağızda iğrenç tat oluşuyor Ve her yediğim şeylerden sonra naneli sakız çiğniyorum sakız bebeğe zarar vermez demi
pembiktavsan Gnl01 ilk haftalar bende de öyleydi böyle pas gibi mi desem bi tat.. ağzımın tadı yoktu çok şükür sonra geçti 🥹
Tugceocal Gnl01 İçerisinde değişik tatlandırıcı olan sakızlar zararlı oluyormuş bi videoda görmüştüm ama normalde zararı yokmuş
Gnl01 pembiktavsan Bende hala devam ediyor ya iğrenç birsey 🤮sakız cigniyorum dk bir oda inşallah birsey olmaz
BenimKucukYazCicegim Gnl01 o acı tat oluyor malesef. Ben de 4 aydayım hala ne yesem 10 dakika sonra zehir gibi oluyor ağzım😕
pembiktavsan Gnl01 ben de olips şeker falan emikliyordum o tat gitsin diye hapçı gibi şeker taşıyordum 🤣
Gulsbaby BenimKucukYazCicegim ya bunu okuduğuma sevindim demek saçna olacak ama öyle. Ben hep yaşıyorum bu ağız tadı bozukluğunu. Demek ki sadece ben de olan bir durum değilmiş 😀🥲☺️
Sibel_72 Bende ise yediğim en son şeyin tadı ne olursa olsun tatlı oluyor artık ne yapayım bilmiyorum tuzlu ayran içeceğim ;(
Buseee24 Gnl01 ben 13 haftalığım hala öyle geçmiyor ve o tat midemi bulandırıyor 😪 sakız şeker ne bulsam atıyorum ağzıma en azından 5 10 dk geçiyor