İyi akşamlar arkadaşlar. 11+4te plasentamın aşağıda olduğunu öğrendim. Doktor yatak istirahati verdi ve o zamanda folik asiti kesip decavit, gyno Ferro diye ilaçlara başladık demir vs için. Düşük tehlikesi içinde progestan kullanıyorum. Sürekli yatıyorum aslında ama mecbur kalktığım zamanlar oluyor. Eşim yemek yapmaya çalışıyor ama bazı noktalard yardım da gerekiyor ki kendisi de yeni ameliyat oldu. Ama kendimde şunu farkettim ayağa kalktığım zaman ya da çok uzun otursam bile mesela sebze falan doğrarken tansiyon bir anda düşüyo ama çok kötü yani vücudum hemen yatmak istiyor. Yatınca bi tık düzeliyorum hemen. Acaba ilaçlar mı yapıyor ki zaten ilaçların yan etkisini yaşıyorum. Ama ya da sürekli yatmaktan vücudum mu yatmaya alıştı acaba ya?