Adapte34 İlk gebeliğimde özelde doğum yapmıştım şuan devlete gitmek durumundayım Sultanbeyli devlet hastanesine giden ve memnun kalan var mı
Seymaben Sultanbeylide oturuyorum genel olatak kotu bi hastane ama belki daha once dogum yapmis biri yardimci olur ustte kalsin🥰