Celikk66 Dogumda Catala uzanmadan baska pozisyon deneyen oldu mu? Ben kesinlikle catalda uzanmak istemiyorum dogum esnasinda
Novamomy Celikk66 ben hiç görmedim başka bir pozisyon da doğum yapmak hem sizin için hemde bebek için sıkıntıya sokar yani bebeğin kafasının rahat bir şekilde dışarı çıkması gerekıyor
incitanesi__ Celikk66 o zaman sezeryan doğum yapabilirsin , kesinlikle uzanmak istemiyorum demişsin ya
Celikk66 Novamomy ben yurtdisinda yasiyorum burda kedi pozisyonu durarak da yapabiliyorsun dogumu veya oturarak. Bi denicem bakalim bi sorun olmassa 😅😅
Novamomy Celikk66 ben Sağlıkcıyım ıkanamayan annelerde o pozisyonda ıkınma yapılır açıklık için mecburen o masaya yatırılıp o masada doğum yapılır yurt dışı farkı olabilir tabiki 😂hayırla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻