Melekkkkkkk Gizemnur20 hayır mesela 3 kere kontrole gittiniz diyelim Allah korusun bebeği kaybettiniz diyelim o 3 kontrolü kesip geri kalan ücreti alabiliyorsunuz
Gizemnur20 Melekkkkkkk içimi rahatlattın benim de aklıma o takılıyordu böyle ayrı ayrı vermek daha pahalıya gelcek diye düşünüyorum taksit ile mi ödeme yaptınız birde
Gizemnur20 Melekkkkkkk bende özel sağlığa gidiyorum siz kaç haftalıkken aldınız doğum paketini birde doktoruna göre değişiyormu ki ben Şengül hanıma gidiyorum da eğer fiyatı öyle ise bence iyi çünkü doğum parası olmuş kaç para
Melekkkkkkk Gizemnur20 taksit yok maalesef kart ile ödeme yaparsanız bankadan taksite böldürebilirsiniz
Gizemnur20 Melekkkkkkk yani öyle de iyi aslında normal ayrı ayrı ödemekten şaka karlı oluyordur herhalde birde siz ne kadarlikken aldınız doğum paketini
Melekkkkkkk Gizemnur20 6 haftalıkken aldım paketi ben. Sadece doğum zaten 8000 bin küsür olmuş paket almak çok çok karlı oluyor