ilkbebek_ Doğum yaptım dün.Saat 7de suni verildi başlarda cok hissetmedim eşimle konuştuk güldük normal hafif bir adet sancisi gibi gidip geliyordu daha sonra doğumu biraz hızlandırmak icin suniyi artırdılar ne yalan soyliyim son dakikalar asla dayanilacak gibi değildi beni sezeryana alın yada epidural takın falan diye yalvardım ben bunlari söylerken hadi doğuma gidiyoruz dediler ben masaya cikamadim resmen ayakta dogurcaktim doktor daha gelmemisti her ebe ıkın der benim ebem ıkınma lutfen ıkınma bekle diyoe ama asla elimde değil masaya zor çıktım acayip bi ıkınma hissi var doktor koşarak geldi bi baktim 2 3 dakika icinde kucagimizdaydi bebek 🥰