Merhabalar hamileliğin son ayındayım şu an . nst de sancılarım çıktı normalin üstünde . doktor progestan verdi ama çok yan etkisi var . zaten baya bi ilaç alıyorum demir multivitamin d vitamini vs. Son aylarında bu ilacı kullanan var mı yan etkileri nelerdir bana yardımcı olur musunuz ?