Benimde öyledi rahim filminde sol tüpte tıkanıklık çıktı ama gittiğim doktorlar yinede gebeliğe engel olmadığını tek tüple dahi gebe kalındığını söylediler.Beklemekten her ay ümit etmekten o kadar yorulduk ki en sonunda isteğe bağlı tüp bebek yaptırdık ilk denemede oldu çok şükür doktorlara kalsa hala beklememizi önerdiler ki ben 30 yaşındayım 4 yıllık evliyim 2.senesinden beri istiyorduk çocuk şimdi kafamda içimde rahat çok şükür.Allah sanada nasip etsin inşallah